Czy systemy przywoławcze pomagają także klientom?

O tym, że systemy przywoławcze znacznie usprawniają pracę personelu wie wiele osób. Jednak czy pomagają one także klientom? A jeśli tak, to w jaki sposób? Przeczytaj ten artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania.

Czym są systemy przywoławcze?

Pierwszym, podstawowym pytaniem, na które należy odpowiedzieć jest: czym są systemy przywoławcze? To nic innego, jak urządzenie, poprzez które przesyła się komunikat z transmitera na pager pracownika. Najczęściej pagery noszą przy sobie kelnerzy. Nic w tym dziwnego. W końcu systemy przywoławcze to bardzo komfortowe rozwiązanie, a kelnerzy zaoszczędzają dzięki nim masę czasu. Poza tym poprawiają też one komunikację na linii kuchnia-sala, dzięki czemu jakość obsługi klienta jest na najwyższym poziomie.

System nie tylko dla pracowników?

Czy systemy przywoławcze pomagają także klientom? Wbrew pozorom tak. Na rynku są różnego rodzaju systemy, a niektóre z nich mają za zadanie przywołanie klienta. Jednym z nich jest tzw. „Klient START”. To urządzenie, które idealne sprawdza się w lokalach samoobsługowych. W wielkim skrócie wszystko działa następująco. Po tym, jak gość złoży zamówienie, otrzymuje on pager i zajmuje wybrane miejsce. Kiedy jego zamówienie będzie już gotowe, wtedy pracownik obsługi wysyła na pager komunikat o tym, że posiłek można już odebrać. W ten sposób w danym lokalu można uniknąć pomyłek z zamówieniami. Poza tym dzięki systemom przywoławczym panuje też lepsza atmosfera. Zamiast wywoływania po odbiór dań można włączyć muzykę, która buduje klimat lokalu.

Jakie zalety ma to rozwiązanie?

Lista plusów tego rozwiązania jest długa. Przede wszystkim systemy przywoławcze zwiększają liczbę obsługiwanych klientów. To wszystko jest możliwe dzięki dobrej komunikacji, która jest znacznie lepsza, gdy w restauracji są tego typu urządzenia. Poza tym zwiększa się rotacja stolików, a kolejki się zmniejszą. Również koszty idą w dół, ponieważ personel pracuje o wiele bardziej wydajnie. Jednak największą zaletą tego rozwiązania jest to, że jakość obsługi klienta znacznie się poprawia. Możesz zapomnieć o pomyłkach przy wydawaniu posiłków. Jeśli chcesz, by Twój lokal wyróżnił się na tle innych, to warto postawić na systemy przywoławcze. To bardzo komfortowe rozwiązanie, które zwiększa także przychody i sprawia, że goście chętnie odwiedzają dane miejsce.